Goddag

Elin.. Jag har massa fina tjejnamn tillgodo, om du vill låna vill säga. Men tooo risky att lägga ut dem här förstår du. Så säg bara till så kan du få dem :D
Dock har jag ett krav på att om det blir en hon, ska hon heta Erika i mellannamn. Och tar ni inte det som ett krav kan det motvilligt leda till ett hot istället.

I måndags var jag ledig, äntligen på en solig dag!
Så jag, Malin aka lillpolitikern (hon var med i st idag, hyfsat seriös), Jenna aka jenny, lotti aka the ass och de snart nyflyttade paret Sara & Claes låg på en brygga i sidsjön.
image598
Zelda aka fishy simmar.

image599
Lottis nya hund Vira badar för första gången! Hon gillar mig.

image600
Efter en liten inspector gadget på smulans lägenhet, åkte vi till Malin och gjorde paj! Eller dem gjorde paj och jag låg och sola. Vill inte se ut som ett ghost tills på lördag!

Nu ska jag ner till Malin på Ica och sen jobba.

Fridens!


Kommentarer
Postat av: marlin

:D simmar-fishy (vi måste verkligen ta upp lottis smeknamn the ass) ps.skorna is bytta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback