en hemlös man med en son åkandes på pannkakor för att sedan äta upp dem..

..drömde jag om inatt.
En mycket stilig man var jag med tanke på hemlösheten. Som en ninja också, ingen fick tag på mig! Åkte till och med genom ett avloppssystem och kom fräsch ut. Den ni!

Känner att jag tappat tråden med mitt bloggande. Det händer inget kul alls i mitt liv. Typ.
image638
Jag såg en regnbåge.

Igår blev det tidig uppgång och iväg på IKEA. Handlade lite, dock inte till mig själv. Har redan två kartonger med "flytta-hemifrån-grejer".
Mår dåligt av att gå runt på IKEA. Jag vill köpa. Handla. Shoppa.
Jag vill flytta till mitt eget krypin!
Åh vad fint det skulle bli.
Däremot hjälpte vi vår kära vän Sara att handla en garderob. Det var ganska tungt och jag vet inte hur Claes hade tänkt sig att hon skulle klara det själv. Ttt.. claes claes claes.

image636

Blev även ett lass från hennes old apartment. Kommer bli gryymt i den nya lägenheten. Stort nog för hela gänget. Det var det som var det viktiga.
För denna otroligt generösa gest, så ska Sara bjuda oss på middag. Nu är detta nerskrivet och synligt så hon kan icke ändra sig.

Tappade bort bilen på IKEA innan mötet på birsta som för övrigt gick rätt bra + en titt på nya ICA Maxi. Det var stort och opersonligt och jag gick vilse.
Sen blev det en massa städning och omflyttande.



Outfiten i tisdags. Tycker om mina nya knästrumpor som inte syns.

Nu erikshjälpen.

Kommentarer
Postat av: mig själv

fin outfit yo! nu ska vi till strömsbruki heppåre, imorn äre hets

Postat av: Li

vafan har du för drömmar männska ^^ haha, jag älskar den där bilden på sara ^^ imorrn blir det hets hets hos malin :) kiss i ögaaaaat!

2007-08-30 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback