willkommenes Haus PETE!

Petiiie the Pete är hemma! Och vi hade slagit till med en överraskningsfest och med Marika/Erika-hets blev det ju rätt lyckat!

image157
Jag håller på med skyltarna.

image158
Marika fixa pyntet.

image159
Tokke och Oan fixa snacks.

image160
Pete blev överraskad!

image162
Alla stod i kö för kramisar and I'm the linslus.

image163
Måttligt road och le tired så Marika o jag tvinga Danne att skjutsa hem oss. Sova medan resten gick ut och festa till 4 på natten och hade värsta efterfesten. Ångrade mig så att säga. Men jag hade ju jobb och göra så! Istället för baksmälla tjäna jag money money money money.. moooooooney!

Så gårdagen bestod av work work och vi blev äntligen klar med varorna och lyckades även ordna lite inför imorgon. Sweeet. Undra hur mycket folk det blir. Hets.

Sen grät jag en tår pga mammas bortgång till övik och resultatet ingen påskmiddag i helgen men malin och pete kom i räddningens namn och bjöd kändisen (jag, enligt dem) på lasagne och lite teater.
A-l, ronnki, me, pete, malin slogs sedan om insider eller rumble in the jungle vilket blev till slut transen Pia och Göran Lena Persson på 3:an.

image164
Den här lilla spanjorskan kissar på beställning för 10 000 kronor. Visst blir man kissnödig när man ser bilden! (brb kisspaus)


And I'm back!
Vad tusan ska man göra idag? Marika gone, Linda gone, Malin busy, A-l busy, Erik gone.. ska försöka dra mig till ego och träna tänkte jag. Undra om man kan gå dit? Nog för att jag tycker att jag står stadigt på jorden men damn, ja höll på att blåsa in på alko/knark-toan vid ån igår. Close one. Vinden förde en dit den ville. Jag knarkar ju klänningar så kanske ska flytta in dit. Billig hyra. 5 kronor. Skulle ja kunna knarka ännu mer klänningar.

Snart blidde det nog en tur neråt till den här damen.
image165
Då blir det kaos på krogen. wiho.


Nu vill lilla Ebba hitta på någe.. måste ordna bil. Fanns en fin på parkeringen igår. Och så var det klart.

hasta la vista suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback