vakna nu tjockisar, sluta dröm om smör

Måste säga att Sofi Fahrman gör ett bra jobb på aftonbladets modesida. I like.
Hon har skön stil.

Jag vill också ha en personlig stil. Svårt när man är fattig. Har många roliga idéer faktiskt.
Detta behöver jag:
- en cool rosarutig sjal på H&M, 69 ,-
Blir irriterad när H&M's jävla hemsida aldrig uppdateras, känns de som iaf. Alltid samma grejer. Och även butiken i stan, den är väl den tråkigaste nånsin. Tycker synd om dem. Arbetsytan kan inte vara lätt att jobba med, kan ju fan inte ens möblera om. Det gör vi iaf, ändrar om och frontar nya kläder så det blir ändring.
Alltid samma på H&M, tycker dem har blivit dåligare. Större del till divided och en second hand-avdelning skulle inte skada.

Sluta bygg ut till nån till tråkig butik som esprit. DEM tycker ja däremot synd om. Kan ju inte ha mycket till omsättning.
Som en dam/tant sa till mig på Gina. "Jag köpte en baströja på Esprit nyss och så upptäcker jag att det står SPRIT på framsidan!!! Det vill jag inte ha! Inge sprit! Ha ni nån tröja utan sprit på?" :D

- nya svarta klackisar på Wedins sko. Kunde inte visa dem heller men kostar 349 riksdaler.
Gillar mer Din sko för dem är billigare och DNA har blivit en liten favorit nu också.
Typ som dem här, fast sötare.
image153
- dem här underbart somriga skorna från topshop.
image154

- nya stövlar, ej hittat
- ny väska, ej hittat
- kanske den här klänningen, älskar fickor på klänningar

image151

- TOPSHOP! åh give me.
image155   image156

Har fått en ny favorithemsida. Skulle kunna handla allt där. Har fått en svår sko-fetisch. Ruinerande men kul!!! Iaf, Topshops hemsida är det! Jag vill ha dem i stan!!!!
www.topshop.com
Dem har till och med en barnavdelning. koolio

Nu blir det lite american idol (jag skulle äga lätt men vill låta andra få chansen också).

Night homies

Kommentarer
Postat av: Anonym

topshop is the shit! men finns inte ens i uppsala dåligt men sant gonatt

2007-04-04 @ 01:47:00
Postat av: Lina

Tycker Esprit är bra... Och inte för att klanga ner på Gina men Esprit har faktiskt typ 1000 gånger bättre kvalité på sina kläder...100 iaf.

Postat av: Lina

Tycker Esprit är bra... Och inte för att klanga ner på Gina men Esprit har faktiskt typ 1000 gånger bättre kvalité på sina kläder...100 iaf.

2007-04-04 @ 23:59:44
URL: http://linalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback