tja fyllaberta

Ett nytt fylleord in på listan. qoute by Veronica Bergström.

image187
HA! Sa ju att jag skulle lägga in en bild på dig. Mohaha. Detta är min tränare Krister i långt hår (DET SKA VA KORT!) och Veronica, long time ago.

Tisdag: skola, work work med äntligen ett plagg uppkallat efter MOI! Erica Dress. Fast den va inte så fin.. eller joooo, såklart den var. Köp den. Nu.

Sen aga barnen. Och så blir det tävling med dem snart så nu måste jag ligga på dem hårt om vi ska få till våra önskade varv! Det hoppas jag iaf, dem får helt enkelt sluta mygla och do it do it do it!


Uppdatering av min fot.
image188
Fått blåmärke på foten och på tårna till o med! Buuhuuu!

Men den är bättre! Idag var jag och Marrki och slet som fan på dem här som är med på tv-shop.
Crosstrainer!
image189
Bajsjobbigt! Men vi va grym grym.

Imorse hade vi information om brandövning och lite till på jobbet. Dåligt att vi inte haft det än! Kan ju hända vad som helst! Jag tänker inte brinna inne. Vi ska va som fantastic four och rädda kunderna från branden!!

image190
Pernilla fick bli Human Torch för hon är ju lite fisty! Bli eld, kasta eldbollar och flyga undan kunderna i detta fall.
Marika fick bli The Thing (Big Marrki) för att hon är ett svullo och en biff. Och så kan hon slå sönder väggarna och ta ut kunderna!
Madde fick bli Invisible Woman för då kan hon bossa i provrummen och jävlas med jobbiga kunder. Sen kan hon springa genom väggar och eld och rädda kunderna som är fast!
Jag fick bli Mrs Fantastic för jag är bäst! Sträcker ut mina leder och plockar vilsna kunder från taken! Är även en grym vetenskapskvinna så jag hinner uppfinna nåt som stoppar the fire in the building!
Och så har vi Marielle och Bellabo.

image191 image192
Marielle fick bli Xena, the Warrior Princess för att fightas med de som starta branden. Hon tar bovarna. Och är en vild läcker amazonkvinna och distraherar de elaka som är karlar!
Bella fick bli Wonder Woman för att hon har så jävla coola kläder och ett magisk lasso som hon tillsammans med Marielle fångar bovarna såklart! Och jobbiga kunder.

så jävla bra!

Jag gillar färgskiftningen på Bella. haha.

Apropå ordet "fisty", googlade det.
1. Feeling prone to fist someone. (vilket ja mena Pernilla är)
"Honey, I'm feeling fisty tonight, so spread 'em."
2. Can also be used in conjunction with describing a female who enjoys getting fisted. (HAHA)

"Oh that fisty bitch? She's probably got her legs spread somewhere, no big deal."
3. A girl who is willing to accept a whole fist into her body. (say whaaaat?)
"Errki told me that Fisty was coming over for a good time! Marrki likes to be called Fisty."
4. An ass kisser, to the nth degree. (mmmmhmm!)
Malin in Opera Class: "God, Lindz0r is such an ass kisser."
Errki: "No, she kissed so much ass that she isn't even an ass kisser, or an ass licker. She has surpassed even ass EATER, and ass MUNCHER, to ass fister. She is absolutely fisty."
Malin "Isn't she?"
5. A Thick female, who is "excited"(horny ) (hahahah, varför thick?!)
She was so fuckin' fisty that she was on my jock.


nu ska ja diska så ja få en peng av mamma! hihi.

om det vore så väl...

howdy cowboys


Kommentarer
Postat av: a thick fisty malin

haha tjock-fistarN

2007-04-18 @ 18:20:55
Postat av: Elin

Hmm..soo long time ago är det faktiskt inte! (eller är det jag som är gammal?) 2005 maybe, det var iaf då Krister klippte sig. Hua, hatar verkligen det där kortet!

2007-04-18 @ 23:32:47
Postat av: hp

Åh tack så mycket för kommentaren & betyget! Din fot får VG+ av mig

ömma smek /hanapee

Postat av: Errki

åh, tackar tackar hp. Väldigt nöjd över den.

2007-04-19 @ 10:08:16
URL: http://errki.blogg.se
Postat av: Nina

det va så lite så :D

2007-04-19 @ 10:16:55
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback