Teenage mutant ninja turtles!!!

Såg den nya filmen i fredags. Myche bra gjord! Jag vill vara en ninja ja med! Och en turtle.. ana va grymt. bah.
image166

Fredagen bestod av lite trainy. Sen hem och bli negro på balkisen, hamburgare hos Anna och kladdkaka med Ebba. Den blev grymt god. Men jag måste sluta baka. Blev hur mycket som helst. Och nu måste jag anmäla mig till tjockholmen.


På kvällen blev det sen hem till Åhlund och såg turtles och världens roligaste film enligt Victor. Victor har sämre humor än mig. Behöver jag säga mer?
Sen har jag kommit fram till att servo är underskattat efter att ha lånat Åhlunds bil under en dag. Och vindtäta dörrar. Jag höll på att stryka med. Ner i ett dike. Livet är underskattat.

Loerdag blev det jobb jobb och det gick väl bra. Min kladdkaka förgyllde nog dagen lite.
Och jag måste tyvärr berätta att min matlåda tagit livet av sig.

Den smet från min väska, slog några volter och hoppa från bron ner i selångersån. En tyst minut för min blåa matlåda.
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.

Och idag fyller Åhlund år! GRAAATTIS!


Sörjde en stund och for sedan hem i mördarbilen. Ågren över kvällens outfit och min present till Åhlund tog tööösen år att göra. Ett mixtape till hans killercar. SOOOOOOOOOM "han" även lyckats göra sönder under kvällen. Det är tacken för allt slit.
Dryyygt som fan att spela in på band. Hur orkade man förut? Måste leta upp banden med mina sköna stämmor. Sånt är kul.
image168
mega-närbilden på lördagens outfit.

image169
Min fina födelsedagskaka till Åhlund.

image170
Redo för salongsberusning.

image171
Kvällens onyktra födelsedagsbarn!

image172
Kvällens stendäck. Jaaaag hade iiiiiinget att göra med hans utstyrsel! Loovar......

Sen anlände syster Linda från sthlm och medverkade även hon i festen. Wiiiho!
Ja, det blev en händelserik kväll med dyra utgifter för.. Åhlund. Och en relativt billig utkväll för.. mig! Haha :D
Jag och A-l skulle då vara duktiga och variera oss lite, eftersom vi alltid lyckas hamna på svenssons sprang vi som satan ner till O´learys men det var dryglång kö så vi sket i det och sprang tillbaka till Svenssons för att sedan springa till Aveny där A-l dissa mig och gick in på hotellet och gud vette vad hon gjorde där.
Träffa Stralla och gänget och det blev sedan en mAx och hemgång till dem.

Vakna gött igår i deras soffa. Såg på scrubs. Lite påskmiddag. Sen filmmaraton då jag sov för det mesta.

Imorse blev det gymet på ego. Måste fortfarande varit bakis då mina armar skaka loss och jag började må lite knepigt. Pjuuh, det var tungt.
Sen hem, sola sola soooola, och så blev det lite kubb i Njurunda! Och vilka vann?! saaaaaay what?! Jo, tjejlaget vilket bestod av mig och Frida. Suckers!
image174
Förlorarna.

image175
Och dem som ägde. 3-0.

Hem till Åhlund, fick go-laxen och sen blev det lekis i hallen i birsta.

Nu sova. Möte imorrn.

hasta la vista baby

ps. jag och a-l stal en grej från åhlund i lördags. Har en bild på det. Men han måste komma på vad det är innan han får tillbaka det. Hur många dagar ska han få på sig? 3 dagar blir det nog. Sen kommer svaret upp på bloggen. Men först plåga och få han slita av tussar från håret som turk i scrubs och bli flintis. ds.


Kommentarer
Postat av: Fortfarande ung

Du sprider popcorn överallt i huset, äter upp mitt påskägg, stjäl mina pengar och dessutom snor något ur mitt hus!?

ayä.. jag kommer inte ligga sömnlös i väntan på att komma på vad fan du tagit.. inte jag.. inte jag...

2007-04-10 @ 00:01:19
Postat av: Sara

Jag är en av er nu, en bloggare!

Postat av: mali

3 dagar är för mkt, 2 dagar. max

2007-04-14 @ 12:33:53
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: Nina

söt outfit på första bilden..

2007-04-19 @ 03:48:51
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback