stolt hemmaboende

Ja, jag bor hemma med mammsen. Mysigt.. billigt om inte annat! Men självklart vill ja hitta mitt eget kryphål. Just nu kanske jag inte har cashen för det men planerna är ju Uppsala till våren!! Wiiho.
Och Thailand nov-dec. Det skare bli.

Aaaanyway. Jag vill ha ett söperfint kök. Då är det roligare att laga mat. Lovar. Vad skulle ni helst vilja laga mat i?
image196

eller...

image197
mm, precis.

Blir helt till mig när ja kikar i inredningskataloger. Wanna move, vill fixa o dona, gör det till mitt place. Errkis crib.
Ska ge er en rundtur i hemmet framöver. Som i MTV cribs.

Jag och marrki måste ta och göra den här ljuvliga gobiten nån dag:
image203 
Glassbomb med choklad ytterst och björnbärsglass inne. Men man kan ju ta en annan smak också. men mums!


Nu har den där jädrans almanackan som sitter på toan med olika recept för varje månad, suttit på månad mars ett bra tag nu. Vad är receptet? Jo, OXSVANSSOPPA. oxsvans?! För det första, var köper man det? För det andra, vem äter det förutom nån redig stödebo?
Sitta o suga på en oxsvans.
image198
Det där ska föreställa en oxsvans.

Hitta lite bilder from the past.
     
GoEmma - Sjödda & Smalin - Marrki darkhair! Tjusigt!! Men som ja sa.. sommarslingblond = Rachel-het.


image201
Kolla va liten du va Smalin! inte för att du är tjock- sluta dröm om smör, nu men!
Du jag hemmafrun next helg. Lätt.

Igår var jag och kika på epic movie hos åhlund med Frida och hennes hemmafru, och och.. ja vet inte vad han heter men han hade go daimglass.
image204
Den var lite sådär faktiskt (nu får ja väl spö av ninjas bara för det) men ja hade nog för höga förväntningar av den. Den enda som var bra det var bruden. Hon va skön. Sen vare lite smått roligt o så.

Och så fick ja inte träffa fulla föräldrar på slutet av kvällen. Besviken. Men ja fick snosa på en av kissekattungarna!!

Idag har jag:
- klivit upp kl 8 och känt mig duktigt och beredd för en händelserik dag.
- somnat framför tv:n 8.30 - 10.30. Besviken.
- solat på balkisen
- blivit inringd till jobbet.
- jobbat från 13.30-16.15
- köpt whiskey till min äldsta syster som är nykterist.
- ätit minst 7 tacosskal. med mat i självklart.
- funderat på hur ja ska låsa in mig så ja inte går ut ikväll
- funderat vad ja ska göra när jag är inlåst
- funderat på att gå ut
- klargjort att ja inte ska det
- funderat om ja ska klippa mig såhär igen
image205
vad kan det här vara? 1:an, 2:an nån gång och en trogen 7.0:a. Ujujuj.

image206
Idag blev det mysklänning från work och myskoftan från Indiska, den är skön skön.

Nu ska ja sysselsätta mig.










OKEEEEEEEEJ jag erkänner, det är egentligen en kosvans. Hitta ingen oxsvans på google.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. glassbomben ser ut att vara köttglass (men den kommer säkert bli god:)
2. okej jag fattar rachel-piken :)
3. oxsvansen!! HAHAHAHA
4. i miss u

2007-04-22 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback