mina vänner

Goddag.
Vet att jag svikit mitt bloggförtroende i en vecka nu. Dåligt, ja vet. Så nu är jag här! Don't worry!

Vad har hänt under veckan?

Joo.. jobb blev det en del. Bra bra, need cash.
Dock en hel del inställda träningar på barnens sida men måste jobba så. Skulle behöva en vikarie som kan hoppa in för en. But who?!

I onsdags hade jag efter en lång dag på jobbet, myskväll med linda och ungarna. Det var en pärs. Alla tre samtidigt.. not a good combination. No no!
Men dem är ju rätt go ändå. Såg på "Bortspolad".. svenska versionen tyvärr. Nu är det bara sista ungen vi måste lära att se på engelska. De andra två är färdiglärda av två filmentuiaster. Stavas det så? jäjä.
Sen sov jag och barnen i lindas soffa. Trångt men gosigt!
Vaknar, ger dem frulle och ser den engelska versionen av Bortspolad och sen lämnar vi kidsen och far och tränar.
Bjuder hem Linda och en stackars Åhlund som var för rädd att blåsa bort på vägen hem till kära Njurunda, på lunch. Det blev hemmagjord pytt och kladdkaka! Mumma tyckte ja!
image178
den vill jag ha!


Sen vet jag fan inte vad ja gjorde på kvälla. Hum.. joo, jag spelade sims arbetsliv! Haha, tycker det är svinkul! Nu ska jag ta och låna ungarnas sims studentliv och testa mig in i den världen så jag känner mig som smalin i uppsi. Förbereda mig inför dietistutbildningen.
Jag skapade mig själv iaf. Erika Varmanen fick jag heta. Jävligt massa pengar har jag och ett enplanshus. Jobbade som maskot för ett lag, sen blev jag tränare. Så snart kan jag köpa mig en egen hinderbana som jag ska ha på bakgården!
Linda flytta in i huset bredvid. Hon är lite seriösare med husbyggningen medan jag gillar själva spelet.
Måste hitta en karl också. Funderar på o skapa en själv och sen se till att dem flyttar ihop! Eller så blir jag ensam och självständig.. eller lesbisk! Finns så många alternativ! Få barn och dränka dem i poolen. Verklighetstroget och allt!

Lyckat jobbmöte på fredagen och så blev det jobb och sedan ett skitroligt bodyjampass på ego med Marika, Linda och Sara. Jive, hiphop och hela köret. Ha märkt att jag inte alls är så bra på att dansa som jag trott. Har alltid jämfört mig med Justin Timberlakes dansare ungefär. men njaaaaa. Fast sen har ja väl bara dansat lös i fyllan och då tror man att man är grym grym. Vilket jag är iof.

Lördag, träna norrlandslaget och sen två varv runt sidsjön med diskussioner som bajsa på sig när man föder och tanken att trycka ut en stor melon från sitt narnia. Nyttiga som vi var blev det coffehousesallad av sur-Kristina (som är chiiifen). Bitter människa. ttt.
Sen korka vi upp, locka mitt och madde-stayup's hår och sen bar det iväg till Marielles polare.
Planka in på Oscars, stuka foten och häääääär har ni beviset på att jag fan hade ont och att jag inte spelade! Ingen trodde mig! (förutom Marika som jag underströk varje gång jag sa att ingen trodde mig.. och madde kanske, eftersom hon ringde senare på kvällen och kolla läget med min fot. Vilket hon iof inte kommer ihåg säkert)

image176
Och blåare lär den bli! Hmmf!

Jaja, men det var skoj på Oscar men kunde inte hålla mig från kära Svenssons så det blev en trip dit också. Bjuden på drinkar, Marika starta bråk (drama drama drama) och sen kom kära syster och skjutsa mig, marrki och åhlund till mAx där jag bjöd åhlund på mat.. eller ja, en strips eftersom jag råka få med hans burgare till Marikas föräldrar där vi sov =) Så hon fick den. Whooops ^^
Men det är väl tanken som räknas?

image179
Vi saknade A-L ute i lördags. Banger. Och hörde inte ens av sig. HMMF.


7.15 var jag på benen och tryckte i mig en macka och mjölk, gjorde mitt uppdrag på toaletten och sen bar det iväg till tågstation för att åka till Söderhamn och träna.
En förfinad version på vad som hade hänt förklarades för min tränare (som var väääldigt trovärdig, eh) och så härda man lite för att träna till Gymnastrada i Österrike i Juni som jag antagligen inte kommer kunna åka på nu eftersom det verkar som att jag inte kan ta min semester då tydligen. Så här kul när man ha betalat en del och varit pepp. MM!

Åt inget på hela dagen och sen blev det grilli och vänner hos Marika som vanligt.
Inom två timmar hade jag tryckt i mig:
- en majskolv
- en chorizokorv och potatissallad
- olivkex
- lite kött
- en burk grekiska oliver
- en till majskolv
- chips
- tre mars-glassar
- mer oliver
- mer chips
Sen var jag och Marika död på hennes soffa.

image180
Seniordamlaget. Så fina så!

Varit med två gamla goda kompisar idag iaf. Och solat på balkisen. Inget vettigt förutom städat mitt rum.
Nu vet jag inte vad ja ska göra.
Åka till syrran och spela sims.

Jo, nu kommer det Åhlund! Bilden på offret jag har här hemma hos mig, stulen för en vecka sen.












image177
Lösesumma: en drink på Svennes och ett maxmål! Tills dess är det på mina villkor och försöker du med något, så äre kört.



/The kidnapparN^

Kommentarer
Postat av: marlin

aaaah! jag förväntade mig något mkt värre från marikas blogg, äta sakta och prata högt = bra egenskaper haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback