kapabel till att döda

onyktra människor på krogen när man själv är nykter.

MEN sånt var jag inte med om i helgen utan den var rekordlugn. Och så ha man saknat marika. MEN nu är hon tillbaka och jag ploppa upp objuden utanför hennes dörr ikväll (eftersom de tydligen inte var träning men jag får ju skylla mig själv när jag missa fre, lördags träning men de va av rimliga skäl så!) när jag fick sms om att hon var back.
Jens blev glatt överraskad må jag säga!

Och det här är ju underbart. Bert min stalker cykla, paddla och tjoa runt Sverige för ett tag sen och då åkte han förbi detta trevliga ställe!
image209
Nog för att det är liiiite felstavat men det är koolio ändå. Dock är jag besviken på att jag inte fått min önskade bild på en bäver under resan BERT.

Idag har jag iaf:
- vaknat
- ätit gröt
- svettats på ego
- gått och suktat efter den jevla chokladvaniljglasspinnen i frysen heeeeeeeeeela dagen. Satt och tänkte på den 24/7, kände mig ett snäpp galen och precis innan las kids träning var jag på väg att ta en MEN tog två morötter istället! Känner mig duktig.
- tränat trötta-"jag kan inte"-barn. Sånt är inte kul, för jag va pepp och då blev jag mindre pepp. Men det var ju faktiskt några som körde lite nya grejer och det är kul kul!
- dansat till "knock on wood" ensam i hallen.
- suprisat marrki
- svullat mackor
och nu ska ja se på titanic!

image210
Majzan invigde nya bokhyllan!


malin ♥

Kommentarer
Postat av: annanonym

hej min tjej! åre will not be lika kul utan dig

Postat av: Li

hehe, gomajsan ^^

2007-04-23 @ 09:39:02
URL: http://lindz0r.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback