HA, IQ IQ IQ IQ

Fredagen bestod av städa städa, lite lunch med systrarna och kusin och sen inhopp på jobbet och spela nazimama åt praoisarna (deras sista dag) men dem körde på rätt bra ändå. Sen hem hem, städa lite till och blev sjukare och sov.


Lördagen började klockan 06.30 med lite feber och hes ynklig röst.
Lala, åt frukost, tog bussen till Folkets Park där jag skulle göra högskoleprovet men just det, stod ju såklart inte med på listan där utan jag skulle befinna mig på Folkets Hus inom 20 minuter. Bra!
Så min räddare i nöden (Kära syster Linda) kom och körde dit mig och en till stackare som tagit fel. Julia hette hon. Trevlig prick!

Ja, vi hann iaf.

Engelskan gick sådär (som jag egentligen tkr är lättast).
Svenska ordförståelsen, hahahah. Kolla upp nu hur många rätt jag hade. 9 rätt! Wiho, och där kom innebörden av IQ fiskmås.
40 ord som man aldrig sett eller hört på 15 min. Fuck yeah!
Jaja, mer än att jag satt med whiskeyröst, röda tårögda ögon och snora över hela provet (bokstavligen) så gick de sådär. Men what to do, what to do.

Kom hem, fixa det sista. Ungarna börja ränna in en efter en.
För ljust ute, så vi går på en prommis. Skönt. Får ett gäng kurdar och turkar efter oss. Kul. Hitta en bärbar dator. Trasig.
Sen blev det dags och inställa oss för mys. Blåste upp alla madrasser dem hade med sig, fixa med täcken, fixa morötter gurka dipp poppisar och sen blev det filmmaraton.
John Tucker must die.
Shan the man (eller hur han stavas).
Uptown girl.
How to loose a guy in 10 days.
Kung Pow.

image145

image146

Det var riktigt mysigt faktiskt. Dem är bra goa och jag kände mig som en vanlig mami (inte nazimami) när jag vid 03.30 försökte få tyst på dem och få sova men hörde dem skvallra, skratta o tjoa till 05.00.

Klev upp 8.15 töp. Duscha. Smög omkring.
Sen börja dem vakna, en efter en. Gav dem mat, myste lite till o lite film och poff nu är alla hemma och jag har redan möblerat tillbaka och dammsugit.

Nu vette fan. It's quiet.


Kommentarer
Postat av: Li

Yo fiskmåsi! He gick som he gick, int mer att göra åt dä. Let me know sen vad det blev för score. Fan myskvällen såg ju riktigt..mysig ut! Längtar tills bajsbarnen blir lite större & man kan göra sånt med dem, utan att slippa se filmer med svenskt tal & tänka på språket hela tiden ^^ Nä nu ut & jogga sejj lite, kolla status på elljusspåret & så. Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback