flugätare

var jag nära att bli idag! Den hoppa på min noisettesås och sekunden innan ja tänkte stoppa den underbart goda skeden med mjukglass/noisettesås i min mun så ser ja äcklet!! AAAAAH.
Försökte fånga den på bild men den fick nå superpowers av såsen och försvann!
image214

Idag har jag slötränat på ego. Vart så hårt igår så då blev de lite slött idag.
Men jag tyckte jag förtjänade en mjukglass efteråt.

Jag har handlat massa massa mandelmassa! Eller kläder. Och tjänat pengar.
- Köpt en väska på H&M - 179 riksdaler
image213
- Köpt massa rea på jobbet
     
* Skjorta 49 kr. Jeansshorts (som jag var osäker på meeeeeen får man dem för 49 kr äre inget o tveka på) Närbilden viktig för att den såg ut som myrornas krig långt ifrån!

* Skjorta 49 kr. Klänning 49 kr.

* Byxa (gröna egentligen) 49 kr.

* Klänning/tröja 79 kr. Sjal 55 kr.
Sååå, 2 skjortor, 2 klänningar, 1 sjal, byxa och jeansshorts för 379 kronor. Inte dåligt!

Va muppig ja såg ut på bilderna. Man ska inte försöka göra sig seriös fin på bilder, då misslyckas man bara. Så istället ska man göra sig seriöst damp och säga att man gjorde de ju med vilje.

Imorrn ska systerdottern Ebba typ 11 år praoa på jobbet. Kommer försvinna i klädhögarna.
Så hon ska sova över inatt.

spillde ett halvt mjölkpaket över golvet. kul.

Och på söndag blir det nog uppsi!!!!!! Champagnefrukost och massa grejer har dem för sig uppsalarna på sista april. Måste ju bara va med. Har ju till o med kosovosprit hos malin! wiho.

Nu ska jag.. plugga! baaaaaaah.

Kommentarer
Postat av: mali

you are het getie

Postat av: Li

omg, du är officiellt sussis protege! alltid när man frågar hur mkt hennes nya tröja/kjol/jeans/allt kostar säger hon "50 kr". Najs med nya kläder iaf! jag sparar mig till sommaren ^^

2007-04-28 @ 10:40:27
URL: http://lindz0r.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback