FAAAAAANS JÄVLA BLOGG

Sitter och skriver dölångt och vad händer? ALLT FÖRSVINNER.

Torkel skjutsa hem mig och Linda förut. Linda betala en tjuga och jag betala med natura. (puss på kinden)
Vi har vart på Bikram yoga med barnen! (barnen är mina tjejer som jag tränar för dem som inte vet) (inte för att det är nån annan än dem jag känner som läser men.. )
Dem tyckte det var jättekul och vill gå en gång i månaden till och med. Härligt härligt!
Dock var jag inte så pepp.
Detta berodde på att det är lön.
Lön är bra.
- Jag har köpt en jacka på Vero Moda (som alla på gina har nu ungefär, som vanligt)
- Jag har köpt en söt liten klänning från Zara som jag kanske ska ha på fredag när vi ska äta och mysdricka på O'learys
- Jag ska köpa massa reakläder på jobbet
- Jag ska köpa en bikini på h&m
- Vi sålde nästan för det vi skulle sälja för
Lön är dåligt
- Vi sålde nästan för det vi skulle sälja för
- Folk är dum i huvudet
- Folk är dum i huvudet för att dem hänger inte ut kläderna som dem testar
- Folk är dum i huvudet för att dem hänger inte ut kläderna som dem testar utan hellre kastar dem på golvet och trampar lite på dem
- Folk är dum i huvudet för att dem stjäl kläder för 49:- (orken?!)
- Folk är dum i huvudet som vill testa kläder prick när vi stänger
- Gina Tricot säger aldrig nej
- Jag köpte inte skorna på Wedins sko
Men Marika var en räddare i nöden och gjorde de sista så jag kunde springa (ooookej, jag fick åka taxi med stralla) till ego för att räkna in barnen.

Låtsas som att ni är 14!
Åldersgräns på ego: 15 år men 14 gick bra för att dem är jaktfalkare.
Några är yngre då.. men dem är bra på att låtsas. 

goda nyheter också. Äntligen. Så skönt.. är så stolt.

nu har jag ont i huvudet.

Mamma har lärt mig att ha spenatblad på mackan. Det var gott, och ser jädrans nyttigt ut..och är nyttigt såklart..

nu ska ja se på idol.

Kommentarer
Postat av: Li

skriv inläggen i word först då och pasta in sen så slipp du poff-allt-försvann-katastroferna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback