"donken är bra, för där kan man köpa ett mål för 48 kr och det är precis en 50-lapp"

image147


Dagens outfit

Sådär ser jag ut med svarta ögon även. Knepigt säg.



Ramla uppför trappan idag. Ganska skillat om jag får säga det själv.

Igår efter ungarna gått, lyckades jag göra lite naturkunskap. Äta på allt i kylskåpet. Och göra varma mackor med svampstuvning. Peppra en aning mycket bara märkte jag idag. Mina smaklökar var inte så krya igår.
Sen kom Åhlund, ja tror han ljög att han gillade mina mackor för han tog bara två. Jag tog tre iaf.. skulle kunna ätit alla som ja gjorde, typ 10 st men vågade inte visa vilket glupsko ja är.
Det är typ syrrorna, moder o Erik som vet det ungefär.
image150

Det blev lite "Taking lifes" med Angelina Jolie (det var roligt o se åhlund rädd) och lite "How to loose a guy in 10 days" (såna filmer gillar ju åhlund så) och lite gräddglass med kolarippel. Mumma.

Jobbat.
Tog hem Ebba och Cajsa. Styla Ebba. Sen hem med dem.
Nu, tråkigt.
Orkar inte skriva så hejsvej.

snart kommer bästhästmalin hem. Och pete, han som drogar pingviner.

image148

ps. så ni vet är det ingen som joinar gänget på ett tag framöver ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

weeeeeeeee! snart kommer vi home :D

2007-04-02 @ 22:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback