barabara

image193
Vart tog den här brunfärgen vägen då? Nog för att det var ett tag sen men ska inte utländsk bränna vara 4-ewah?! Och vad har jag och bella gjort på toa? Hon ser dååååligt misstänksam ut. Smickrande bild annars, måste vara den bästa.

Jag har kommit på dig MARIKA!!!! du försöker göda mig! Göra mig till din svullokompis.. så vi blir svullo 1 och svullo 2!
Jag och Marika umgås rätt mycket. Varje gång jag och Marika umgås kollar vi på vänner/scrubs... eller äter. Och det är varje gång. Igår skulle jag bara gå över o mystitta på vänner då. Vad blev det? Varma mackor och chokladbollar. Och chokladbollar är ju så behändiga. Små, kan äta hela på en gång, goooda. Man äter ju lätt 6 st MINST. Jag hann väl bara med så FÅ men jag tror nog Marika åt upp hela burken själv när jag gick igår för att aga barnen.

Sen igår så kom jag på den brillianta idén att göra skogsröra! Så förbannat gott!
Ingridienser:
- en makrillburk (JONKEEE)
- två kokta ägg
- en lök
- två matskedar majonnäs
- dill
- rostat bröd
MUMMA.
image194

MAT ÄR GOTT. Och en bra socialfaktor.

nu ska jag.. smöra mamma för att få låna bilen till skoli. pretty please
jag kanske kan stirra ner henne som Callie gör mot Mcdreamy i Greys anatomy!


Kommentarer
Postat av: mali

makrilllllllllllllllllllllllll is not the shit

2007-04-19 @ 12:17:39
Postat av: Anonym

men chokladbollsbajs är gott

2007-04-19 @ 12:17:57
Postat av: Li

Shit va brun du var, ditt bajs ^^ Så ska vi bli i thai bäjbi! och köra yoga på stranden, sweeet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback