Julen 2009

Förra inlägget skrev jag egentligen inatt, eller igårnatt eller hur man nu säger.
Så jag la ut det.

Och nu skriver jag i.. nutid.

Har haft en jättemysig dag iallafall. Vaknade efter att ha sovit 5 timmar, karln och jag tog oss en skinkmacka och sen bar vi oss ut på en julpromenad runt sidsjön.



Sen åkte vi till svärisarna och åt julgröt.
Tydligen var tomten på Alnö extremt deprimerad för vi fann honom i detta skick.
VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE.
Ξ
Ξ
Ξ
Ξ
Ξ
Ξ
Ξ
Ξ
Ξ
Ξ
Ξ
Ξ


Och sen åkte jag till mammsen och såg Kalle och åt och hade sig. Känns som att vi inte gjorde något annat än åt. Men så brukar det vara.
Vi har som tradition att äta när vi ser på Kalle Anka. Det är för att vi ska kunna äta en gång till på kvällen.
Tjocka släkten.

Nejdå, det är inte pga det. Eller?


Linda hitta sin gamla träningsoutfit som hon brukade ha på gymnastiken. Haha, den är så extremt ugly.



frid på er och god kul jul

Kommentarer
Postat av: anonymt linda-fan

jag ÄLSKAR lindas träningsoutfit!!!!!! kanske nåt att klättra i?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback