Jag är..

är inte speciellt bra på att hålla mig när jag ska försöka skoja till det.
Hålla hemlisar är jag bra på! Jävligt bra måste jag få säga.

Ni ska bara veta vad Marika har gjort!


Iallafall, en som är riktigt usel på att hålla sig från att berätta grejer är karln. Tre gånger har han varit nära att säga vad han har köpt åt mig i julklapp.
Okej, han kanske nästan har sagt det 1 gång men om man lägger in övriga presenter också så blir det minst 3.



Den där bilden på hålet i väggen kommer tydligen inte på fråga. Karln vill inte att jag ska lägga upp den på bloggen för att han skäms.
Och då är det inte ens han som har gjort det!
Det är iallafall lika stort som en... bilratt och vi har nu täckt för det med en pall. Haha.

Istället bjuder jag på det här.
Förra söndagen bakade jag, anna, linda, ebba, cajsa och selma lite lussekatter och pepparkakor innan vi skulle på julbord med familjen.

Vassegó



frid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback